Review av Fry’s family Chicken-style burgers 

Tenkte jeg skulle lage en liten review av noen av de nye produktene vi prøver ut. Dette merket fåes ikke kjøpt i Norge, men kan kjøpes i Sverige. Er ikke spesielt dyrt å kjøpe disse heller. En pakke med 4 burgere koster 34,90 sek. 

Men over til anmeldelsen. Vi hadde disse til middag i dag, og jeg ble veldig positivt overrasket. Disse er kjempegode, og man kunne nok lurt de fleste til å tro at dette virkelig er kylling. Konsistensen er veldig lik en kyllingburger og det samme er smaken. Den er lys inni og god og crispy på utsiden. Jeg må virkelig si at dette er en av mine favorittprodukter nå, og det skal defintivt kjøpes flere av disse nestegang vi er i Sverige. Så glad for at vi har 10 stk til av disse burgerene, og jeg gleder meg allerede til nestegang vi skal ha disse. 

Kan anbefale disse på det sterkeste til både veganere, vegetarianere og kjøttetere. Sleng med denne i handlekurven nestegang du er på harrytur. Jeg lover deg at du ikke kommer til å angre!

Legg igjen en kommentar

